varför sååå trött?

Hela tiden just nu verkar det som.
Vill gå och lägga mig en stund nu! Men vet att det finns en massa grejer som måste göras, plocka undan tvätten, diska osv...och då kan jag inte somna på samma sätt! Vill ha allt gjort så man kan vila sen....tror jag går och lägger ihop tvätten nu, och diskar! Det är dom sakerna som stör mig just nu!

Imorgon ska Håkan till Tyskland, Så jag e ensam hela dagen- men ska vara hundvakt åt Glenn! Lite planering att göra imorgon och sen ska jag jobba några timmar, 18.30-23..

Ska bli kul att åka till Malmö på fredag- fika lite med Josse oxå, så jag tänkte jag skulle åka dit vid tre tiden, fika lite med henne, kolla lite shopping och sen till Emelie på hennes skola.

Just det tvätten var det nu ja......blä!




Min Håkan o jag

Kommentarer
Postat av: MALIN

så söt du e systeryster :D ses på gymet snaaaart ;) pusssokram HAJDÅÅ

2008-11-12 @ 18:48:17
Postat av: Linda

Gud va söta ni e.... <3 Ni ser så lycliga ut! Kram

2008-11-17 @ 15:13:38
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: mam

ja ni är gulliga

2008-11-17 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0