Hemma

Nej, blev inget alls av denna kväll! Så ont i magen nu, detta är inte menssmärtor! Det känns annorlunda...Kanske är det lite nerver som spelar in...nervös inför praktik nästa vecka ju.

Hoppas det blir bättre,annars får jag kolla upp det imorgon.

Blev så ledsen nu när jag inte kunde följa med ut! Jag gillar inte kåren direkt men hade varit kul att få vara med kompisar och så ville jag ju klä ut mig! och så känns det som att jag sviker Frda och Sofie...Förlåt!

 jag och frida på förfest, någonstans i nåt studenthus! (Ett tag sedan)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sara, det gör inget. Inte kul för dig om du ändå inte mår bra.. Det finns fler gånger. Trevlig helg! Kram!

2008-10-31 @ 12:00:56
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0