Idag är det halloween!

Ska nog hem till lillasyster och festa idag....Men jag ringde henne precis, och hon hade precis kommit hem från jobbet. Och hon möttes av en överraskning! Hennes kille från G-borg hade kommit hit....kanske inte så kul med en sån överraskning när man har bråttom, och väntar folk, som ska komma om ca en timme!!!

Hon skulle ringa tillbaka, så fram tills dess, vet jag inte alls vad som händer...hmmm

Jag går och gör vid mig nu iallafall....så får vi se vad som händer!

Var och snabbfikade med Fritts och CaCarro idag, hihi, det var mys!

Här är en bild från en av våra crazy fester..hahaha...anna, Fritts och cacarro!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Ni ser ut att ha lika vilda fester som vi brukar ha! Tack för tipset om julklapparna! Kramiz

2008-10-31 @ 23:12:37
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0