Långhelg..

Trevligt med långhelg!
I fredags var vi ju hemma på Kulltorp hos Håkans föräldrar och åt middag, efter det var vi ute och gick
i det fina vädret. Vi gick en runda på kjugekull, det var trevligt...det var fler än vi som njöt av det vackra vädret:



Idag har vi varit hos Marie i Färlöv och ätit middag..Varmrökt Lax! Mums vad det var gott, och marrängsviss till efterrätt!
Vi fick även gå på jakt i trädgården efter påskägg, som påskharen hade gömt åt oss.
Maries Kille Tonne och hans barn och barnbarn var oxå med, det var trevligt att få träffa dem!


Jag hittade påskägg:-)


Hanna (min lillasyster) Och Jag


Godis


Hanna Och hennes Håkan....crazy!

Jobbade ju i Lördags...12-21, absolut inget att göra! Inget folk alls...Sååå tråkigt det var, och timmarna gick
långsamt!
Fick torka lite hyllor o så istället!

Imorgon ska jag hem till mams o käka lite maud, o sen ska vi spela lite kort o sånt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0