Ny Vecka..

Påsken är över, och ny vecka har börjat!
Idag har jag damsugat o svabbat över alla golven, sen ska jag tvätta mellan 12-17, tre maskiner.
Under den tiden hade jag tänkt att jag även skulle tenta plugga lite, läsa i den engelska boken...
Har ju omtenta nu på fredag, kom på att jag glömt anmäla mig till den...ooopppps, men det gick nog att lösa iallafall
man kunde komma dit o sen vänta utanför tentasalen i 30 min, sen om där är plats får man göra tentan! Hoppas på det!
Sen får vi se vad det blir till middag, får nog köra o köpa nytt bröd oxå...

Ja, det var min dag.
Imorgon är det mer tentaplugg som gäller, o kanske hälsa på Miss Li en runda på eftermiddagen?

Vi var och gick på kjugekull igen igår, vi hitta massa fler ormar, fast dom såg nog inte oss, de var fullt upptagna med
att para sig....Inte för att jag gillar ormar precis..men på lite avstånd kan jag kolla!
Glenn fick bada tassarna lite oxå i Ivösjön, det var nog hans höjdpunk, för sen glömde han allt annat, typ som att gå fot,
o leka med sina pinnar, att få bada vann över allt annat!

Så denna vecka blir tenta plugg, idag, onsdag o på torsdag under dagen. På torsdagkväll jobbar jag. Tenta på fredag
sen vet jag inte riktigt vad som händer i helgen...
Nästa vecka ska jag hålla på med min uppsats, har äntligen bestämt mitt ämne och börjat lite grann...
O snart blir det en tripp till Ullared med Malin, Lena och Danne, det finns EN plats kvar, om någon vill med!!!!
Vi åker onsdagen den 29 april!




Usch..många ormar..

Ja, föresten så har jag inte rökt nu på en vecka!!!
Dom säger att första tiden INTE är så svår...så jag har värre tider att vänta...usch!
Jag har plåster på, känner inget sug alls av cigg, det som är det jobbigaste är att bryta mina vanor, så som att röka
efter maten, dricka kaffe o röka, FESTA och röka....



Ha det bra!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

=) Du e välkommen hem till Miss Liii o Miss Miii imorgon (onsdag) efter kl 16.00 Eller torsdag efter kl 15.30, eller fredag vilken tid som hellst!

Puss & Kram

2009-04-14 @ 13:26:10
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Miss Liii

Hade gärna velat följa med till Ullared, Men jag e fattig som en lus!! =(

DU E SÅ DUKTIG!

EN HEL VECKA!!! E STOLT över dig!! =)=)=)

2009-04-14 @ 13:28:00
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad duktig du är Sara!!! Jättestrongt av dig!! Är stolt över dig gumman! Kram!

2009-04-14 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0