Oh yes!!!

Vet ni?
Jag klarade min omtenta!!!
Jippi
Så glad jag blev, gjorde en liten happy dans oxå då jag hämtade ut den o såg att jag klarat det, hon som lämnade ut den till mig såg lite förvånad ut, haha

Efter att jag hade träffat Nina en liten runda, skickade först Milifer sms o frågade om vi skulle fika på stan, sen nästan direkt efter det fick jag ett sms från Emelie, hon undrade om vi kunde ta en lunch ihop...
Det fick bli att vi fick träffas alla tre, o käka lite mat. Vi år på Graffiti, super gott!
Efter det gick jag o Milli en liten runda in på HM, hittade lite smått o gott..

Innan jag åkte hem åkte jag inom Ica Kvantum, Jag och Håkan har bestämt att det blir inget onyttigt snacks i veckorna (så som chips, godis osv,)
Så jag köpte massa frukt, lite olika riskakor (inte jätte nyttiga, men bättre än chips..) samt yogurt och frysta bär, så vi kan göra smoothies.

Nu sitter jag o äter lite mellanmål, en fruktsallad! Mumsigt det.

Har även hunnit damsuga, moppat golven, plockat undan disken, låna lite olika böcker till min uppsats, håller även på att byta på sängen, täckena hänger utomhus just nu o vädras lite, kan ju behövas ibland.

Kram på er


                       
                                                         

Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Grattis hjärtat till din klarade omtenta!!!!

Du e bäst!

2009-04-22 @ 08:28:41
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0