Påskpyssel

Vi fick ju hitta på nåt annat kul istället för Skånes djurpark..
Så det fick bli påskpyssel!!!
Det tycker jag är kul, Tror både Minna o Linda oxå hade kul, vi höll på i nästan 4 timmar...

Malin och Linn ska ut ikväll, får se om man orkar hänga med kanske....? Tror det kan bli svårt utan cigg...Eller?
Får se hur jag gör...tror inte jag hänger med faktiskt.....

I kväll var vi hemma hos mamma o gillade...mumsigt det!


Tupp, som jag gjort...Kroppen på tuppen är Minnas fot, och vingarna är hennes händer!!

   
Minnas fjäril            Mera påskpyssel......


Kolla så fint påskriset blev...


Linda snart på väg till Blåkulla...hehe

   
I Knislinge var det minsann SOLIGT..


mmm...grillat

Puss o Haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh! Malin sitter ju i en SWEDEN ROCK - solstol!!! Vill ha!! =)

2009-04-09 @ 10:40:42
Postat av: Jenny

Palla pyssla då =P !

2009-04-09 @ 13:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0