Just nu

Sitter hemma i Knislinge just nu. Kom hit klockan 08.00 imorse. Passar lilla Betty.
Tvättar en maskin tvätt, just nu är den i tumlaren.
Ska plocka ur diskmaskinen till mamma och förvälla hennes kantareller som hon fick i söndags...

Sen blir det hem och tvätta ännu mer, massa tvätt, det är otroligt hur fort högen med tvätt växer!
Och så ska jag byta på sängen, finns det något bättre än att krypa ner i en nybäddad säng, åh, det doftar så
där underbart nytvättat. Nästan så man längtar till att få gå och lägga sig ju=)

Hittade bilder på datorn här i Knislinge från vår dag i malmö, i turning turso!
Malmö:







Min mamma och jag


Gänget som var med: Mamma, jag, Milena, Stina och Rita

xoxo
Sara

Kommentarer
Postat av: Milli

Skitsnygga bilder;D

2009-08-25 @ 17:48:54
Postat av: Lena

Älskar ditt hår!

2009-08-26 @ 11:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0