1:a Advent

Ja, då är vi inne i december månad...mysigt att sätta upp alla julsaker!
Fast det känns ganska stressigt nu, med allt som händer...eller inte händer kanske jag ska säga!
Ja vi får hoppas det löser sig till Januari med JOBB


I helgen var vi ju på fest hos anna o martin
Det var super trevligt, och alla var så fina!

Nu har jag snart köpt alla julklappar, jag o malin har en julklapp kvar till mams, och sen ska jag köpa till malin, stina, nåt litet till betty, o kanske något till pappa...





Hade glömt min egen kamera till festen, men Linda tog bilder:





På Grand

<3



I veckorna blir det lite julpyssel hos Berggrens!
Och mitt uppsats skrivande börjar se bra se ut, jag och hon jag skriver med, hon heter oxå Linda, vi har gjort
upp en tidsplan nu och den SKA vi följa...Ska bli klara till den 19 dec, och just nu är vi typ halvvägs!

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va fina ni alla va på festen!:) Kram

2009-12-01 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0