FEST!!!

Blev såååå lyckat, tycker jag!
Så roligt att så många kunde komma ändå!
Vi var 50 personer, som firade min 25 års dag Håkans 30 års dag och min moster Stinas 50 års dag.
Så det var hela släkten med mina kusiner och mostrar, Håkans famlij, samt massa vänner:::)))))

Så nervöst det har varit innan festen, många frågor och funderingar ju....räcker maten? hur mycket tårta ska man köpa? Hur mycket sallad går åt?....osv...
Men det löste sig längs vägen..Mycket kött blev det över!!!!! Men det är lungt, mamma skulle ha en del, Malin lite, sen tog vi de som över.
Fick en MASSA fina grejer!
Bland annat:
Biljetter till diggilo i Ovesholm i sommar
Biljetter till Emil Sigfridssons musikal RENT
Spa behandling
Presentkort hos ticnet
Fina Vaser
PENGAR
Presentkort
Och en massa fina blommor och en himla massa andra fina saker

Kort kommer imorgon!!!

Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen/kvällen
Och på dagen ska jag fika med L

puss på er!
Och ett stort TACK

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va skoj att det blev en lyckad fest! Det var du värd! Igår kväll körde vi igenom Knislinge i snövädret, då kom jag att tänka på en fest du hade för länge sedan. Jag ver tillsammans med J.Vi skulle kolla på melodifestivalen. Det var nog snöoväder och strömmen gick! Stämmer det?

2009-02-22 @ 21:39:16
URL: http://nussefjun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0