Jag är Grym!!!

Jag klarade Hemtentan!!!!! Jippi
Jag som tyckte att jag flummade mest....hahaha! Men jaja, jag klarade den iallafall, fast att jag mest höll på med förberedelser inför festen jue

Innan idag har jag varit i skolan en runda, sen på biblan för att forska om min kommade C-uppsats....lånade massa Islam böcker...får se vad det blir av det hela till slut.
Började nu kurs idag, och på litteraturlistan står det 2 engelska filosofi böcker....NEJ, jag tänker inte köpa dem! Om jag köper 2 jobbiga och svåra böcker som jag bara kommer använda till denna kurs....känns lite onödigt! Jag vet att jag aldrig kommer läsa dem en igen jue. Så det får bli att man lånar referens böckerna på biblan o sitter där lite oftare i stället!!!

Nu har jag o Håkan käkat Lunch, kyckling file, potatisgratäng o salld, det var mumsigt det....så det blir ingen middag ikväll, e han hungrig får han käka macka ju.....Själv ska jag nog hem till L......IGEN...hahaha, fan vad jag hänger där....
Men jag trivs där, både i hennes lägenhet o med sällskapet. Liksom ingen press på att det ska vara städat o fint då man kommer eller köpas fika o sånt....utan man bara är liksom, inget tvång, det känns så skönt det!
Misstolka mig inte!!!, det finns många andra vänner som det känns bra att vara hos oxå!

För er som undrar vem denne tös(L) e, här e hon på bild!!!!
-tagen från facebook:-)


Klockan e snart 14.00, o jag ska hem till min moster o vi ska räkna ut hur mycket det blir att betala för festen, per person! Ja, det e ju Jag Håkan o Stina som delar på hela kalaset


Puss kalas!!!
Två av mina underbara Kusiner<3
Tomas Jönsson och Jimmie Jörgensen

Tomas var snäll nog att köra hem min andra kusin i går, Sofie, hon bor i köping! Hoppas dom körde försiktigt!!!
Och Jimmie, sitter just nu på playan i Dominikanska republiken (hmmm...inte alls avundsjuk...ABSOLUT inte)...han skrev precis att dom har 33 grader o strålande solsken!!!!

Puzz Haj

Förresten.....Bion var super bra! Se den!


 

Kommentarer
Postat av: Bea

jaa precis, jag tycker bara att det är töntigt att den personen som skrev det inte änns vågar visa vem de är. men jag bryr mig ints så mkt dom får tro vad dom vill :D hoppas allt är bra med dig! =)

2009-02-26 @ 22:11:30
URL: http://noonesbetch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0