Mina Vänner!

Jag har gjort fel, så otroligt fel!
Innan har jag skrivit o tyckt att vissa vänner inte hört av sig, då det varit fest o dy, men å andra sidan Själv då? Har jag hört av mig speciellt mycket? Nääää, inte vart så....Så vem e jag att döma? Va?
Bra Sara, kanske man skulle tänka sig för innan man skriver nåt, eller säger nåt.....
Jag menar, vilka minnen man har ändå! Från alla fester, (och kommande fester!). Och vilka var det som fanns där för mig då jag o Håkan hade det lite knas.....?!



Så, för att lägga alla korten på borden....Förlåt!

Det var aldrig meningen av mig att det skulle bli så här!
Jag är inte den som vill vara ovän med folk, och det var inte meningen

Usch, kände mig hemsk nu, då jag förstått att jag sårat människor, och inte bara människor, utan mina vänner!
Hoppas vi kan lösa det (har löst det)....och att ni kommer till min dag på Lördag, kan inte tänka mig en fest utan er!

Hade mycket gärna velat bjuda andra vänner oxå, (både nya och gamla).....men hoppas på en fest snart!
Tänker inte nämna en massa namn, då det e lätt att glömma, eller blir fel!
har förstått det nu, att det kan bli fel!

Jag är tacksam för att ni alla finns i mitt liv!

Puzz

Kommentarer
Postat av: Josefine

fint skrivet sara :)

2009-02-16 @ 13:19:22
URL: http://nussefjun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0