Mys på Stan

Har varit på stan med malin o mams idag, Det var mys det! Fika blev det med!
Så nu tänkte jag sätta mig o börja läsa i min bok, till tentan! Och fortsätta med detta resten av kvällen....Imorgon blir det till att fixa en del till festen....sångtexter o sånt....+ tentan så klart, målet är att bli klar på torsdag, innan jobbet klockan 16.30, så helst bli klar innan 15.00!


Mysbilder idag:
-Mamma istan

Malin
-Jag
Haha, finns såna här statyer på lilla torg i kristianstad, vi fulade oss lite o satte oss på dem...fina kort blev det!

.Strike a Pose!


Lite fika hann vi oxå med....alltid dividerar vi om var vi ska fika....denna gången bestämde jag! Så det blev house of bagels, mums!

Varm choklad mjölk till Mamma

Och Chai Latte till mig


Chicken sallad till malin, o kaffe med mjölk
Och jag o mamma åt räkwrap=


Fick ett par skor av mamma, hon var på skopunkten, och köpte två par stövlar, så då får man ju ett par skor gratis...det paret fick jag välja:-)

Blev ett par skor till våren=


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0