Nattbloggar

Kanske borde ta o gå o lägga sig nu.....Måste göra hemtentan imorgon!
Och till stan med mams o Masslin!

mycket förberedelser inför lördagen nu oxå.....


så denna vecka ska jag hinna med=
1, att bli frisk
2, Hemtenta
3, Tårta
4, jobba
5, + alla andra förberedelser inför festen!


Mina närmaste dagar i bilder:
 torsdags-hehe, så här jobbar jag och milifer...glass, kaffe o varsin tidning! Nej, men skoja bara, lite fika på jobbet, Milifer hade köpt lite glass till oss, då jag hade fyllt år o så ju!
-hittade även en mycket fin väska på Gina då förstås.....

- Fredags mys, med bakadpotatis, med massa tillbehör! Mums

- akuten på lördags morgonen...Öroninflammation.....


Alla hjärtansdag middag på rosegarden, med mamma anders malin o min Håkan


mysigt!
- då jag låg sjuk hela söndagen, skämde jag bort mig själv lite....gottis!


Idag- Måndag, Malin var hos oss ieftermiddag, åt mat, spelade kristianstads spelet (typ som monopol)
-Malin, koncentrerad!

Malin Vann!!!!
-lite efterätt oxå, hallon, vindruvor, melon, apelsin och banan med vaniljglass!!!


Natti Natti, Puzz


Kommentarer
Postat av: Mam

Kul man fick vara med hi hi... Hade egen fruktstund med Anders...

2009-02-17 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0