Ont och otur

Har legat  i soffan o skrikit ut min smärta som jag har i magen just nu....!
Trodde det var blindtarmen först...men det var inte där jag hade ont....utan jag har ont i övre delen av magen? Vad är det då för fel....Lena?...vet du?
Har haft det e 2 dagar, men nu känns det lite bättre, tog ett par link tabletter....

Dessutom har jag svinont i örat....känns som öroninflammation....men undra om det e det...det var tydligen inte så vanligt hos vuxna...? Det känns som där är ett sår i örat, och det gör ont då jag tuggar!


Hoppas på att bli bra tills imorgon!!!! Då det är allahjärtansdag middag på rosegarden klockan 18.00, o sen hem till Linda!


Dessutom har jag varit livrädd för att gå ut idag...Fredagen den 13 ju....Det har alltid hänt någont förargligt denna dag för mig tidigare....Så även idag!
Skulle till maxi o handla, o bilfan vill inte starta!!! Kom in i bilen, men nyckeln gick ej att vrida om.....O håkan kunde inte komma o hjälpa, han skulle till vetrinären med Glenn (han har ont i ögat) så jag ringde mamma, visste att hon var i stan, så hon kom o hjälpte mig....så det ordande sig


Tack till alla er som sagt sitt om en "viss" Person.....!

Puzz

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja lilla gumman då får vi hoppas att du blir bättre tills i mon! Hoppas de inte e något allvarligt med magen! Du vet att syrran hade öroninflamation för ett par år sedan och hon är ju ändå 23nu! Ha en trevlig kväll!

kjam

2009-02-13 @ 20:57:20
URL: http://nussefjun.blogspot.com
Postat av: Lena

Sara lilla... vilken otur du har haft idag. Hoppas att din mage blir bra snart. Kan vara gastrit, alltså en liten släng av magkatarr tippar jag på. Ta det lite lugnt med kaffe och stark mat om du fortfarande har ont vännen.

Kram!

2009-02-13 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0