vilken j-vla idiot!!!!

Jobbat kväll med Milifer!det gick bra, som alltid:-)

Sitter just nu o är lite ledsen! Vem fan Tror hon att hon e???
Får man inte äta Tårta på sin födelsedag????? O nej jag har inte ätit 4 tårtor o en semla o massa kinamat på min födelsedag....
Utan 2 bitar tårta, o en halv semla (orkade inte ens hela.....) o JA kina mat på kvällen, ursäkta att man unnar sig nåt ibland, då man tränar 3 ggr i veckan och inte äter chips o godis (förutom en eller två lördagar i månaden!)

Ahhh, vet fan inte varför jag känner att jag behöver försvara mig ens.....men jag blir förbannad! Vad har hon med mitt liv att göra? Som sagt känner bara en Mia....o hon e det absolut inte!
Så jag inte vem människan e ens...då hon inte vågar ge sig till känna!!!! SÅ JÄVLA FEGT!

En kommentar till från denna jävla människa, som sårar o lägger sig i...så blir det lösenordsspärr....Stackars lilla Mia, vad ska hon då läsa, (då hon har suttit o läst igenom en hel jävla A4 sida om mitt liv), Kanske Mia får skaffa sig ett eget liv!!!!!

Vill ni andra veta vad denna jävla piss person skrivit denna gången? Gå in i mina kommentarer från "vilken dag det blev".....Äh förrresten, jag kan lägga in det här till er:
"ja men grattis då.... Den där viktminskningen verkar ju vara långt borta om man tittar på din mat blogg vad är du uppe i denna veckan 4 tårtor 1 semla kinamat och säkert nått mer. Det går ju verkligen bra......"-Mia



Nämen Gud vad bra man mår nu då....Jag vet att man kanske inte ska ta åt sig....men jag är ju överviktig, o hade inte behövt äta tårta o sånt egentligen....men det var ju min 25 års dag...eller hur?
FAN MED




Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men staaackars "Mia" som du nu kallar dig.. Mår du bra av att trycka ner andra människor på detta viset? Du lär ha dåligt självförtroende, eftersom du måste klanka ner på andra för att må bra. Och dethär med TVÅ tårtor EN SEMLA och KINAMAT.. haha överdriv lite till! två tårtbitar, skitsmå var dem, en halv semla som hon knappt orkade ens, och kinamaten vi åt lämnade hon mer än hälften... och hon tränar med mej 3-4 gånger i veckan och äter alltid nyttig middag. SÅ du får det att låta mycket värre än vad det är, och när man fyller år ska man väl förfan få äta vad man vill!!! och ett tips till dig, håll din jävla trut så blir nog alla nöjda och glada din JÄVLA LOSER !!! hahahha, skrattar åt dig. seriöst, skaffa dej ett eget liv, för du verkar fan inte ha något !

2009-02-13 @ 00:03:47
URL: http://maaslin.blogspot.com
Postat av: Cilla

Alltså håller med Malin under här. Jag tycker inte att Sara ska behöva försvara för sig vad hon äter.. för du har ju absolut ingenting med det att göra! Om hon så äter en morot eller en tårta är det inte din sak att lägga dig i..men att du gör det bevisar ju bara hur patetisk du är och att du har alldeles för mycket fritid..

2009-02-13 @ 00:25:28
URL: http://ciillaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan inte annat än att hålla med de föregående kommentarena på detta inlägg (Malin&Cilla). Mias självförtroende lär vara ren katastrof eftersom hon måste trycka ner en annan människa på detta sätt. Blir så irreterad av att läsa såna kommentarer. Har man inget bättre att skriva så kan man ge fan i att skriva överhuvudtaget. Stå på dig sara, det här fixar du!

2009-02-13 @ 00:43:21
Postat av: Josefine

Håller absolut med er andra! Tror Mia på fullaste allvar att me normal människa orkar äta 4 tårtor, en semla och kinamat under en dag! Mia du orkar kanske det!! Eftersom jag baka den ena tårtan vet jag att tre fjärdedelar stod kvar i mitt kylskåp då hon åkte. Kan berätta att vi var tre st som delade på en tredjedel och jag var den som åt mest! Är det något fel med att få fira sin 25års dag? Du lilla MIA vad fan är ditt problem? Du är verkligen jävligt feg då du inte kan ge dig till känna. Vågar du inte de ska du fan inte komentera heller! Shit vad jag blev irriterad på dig! Skaffa dig ett liv! Kan det vara så att du är avundsjuk på Sara?

2009-02-13 @ 08:36:18
URL: http://nussefjun.blogspot.com
Postat av: Tilda

Men guuud! Vilken idiot, den där Mia!

Hon har väl inte med att göra vad Sara äter... Verkligen inte! Det är upp till var och en vad man vill stoppa i sig, oavsett om man försöker äta hälsosamt eller inte. Att man ens orkar ödsla tid och energi på att knåpa ned en kommentar av det slaget! Pinsamt!

2009-02-13 @ 09:08:56
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Lena

Finns bara ett skäl till att Mia skriver som hon gör. Hon är AVUNDSJUK på Sara! För att Sara har en bra familj, vänner och underbar pojkvän som gjorde hennes 25-årsdag så bra. Inget annat. Så Sara, du ska inte ta åt dig alls, du ska istället känna dig smickrad över att någon så gärna vill vara dig. =)

Och när man fyller 25, så har man rätt och fira med pompa och ståt, så det gjorde du helt rätt i! =)

KRAM!

2009-02-13 @ 11:05:00
URL: http://kylie.blogg.se/
Postat av: Milli

Anledningen till att människor hackar på andra är för att man inte kan göra något åt sitt eget misslyckande liv.. SÅ MIA HUR MÅR DU EGENTLIGEN?

2009-02-13 @ 11:52:14
Postat av: jessy

håller me, fan va lågt ..

2009-02-13 @ 14:30:02
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackars dig! Vilken otursdag!

Imorron blir det du o jag o Emma, Niclas, Jimmy, Lasse. Vad jag vet än så länge. =) Möjligt att det blir fler! =) Har varit på systemet i dag o handlat vin o cider så jag kan dricka imorron! Vi ska vara hos Jimmy här i Tollarp. Bättre där, bättre grannar. Mina e så gnälliga... =( Men kom hit först så går du o jag o Emma till Jimmy tillsammans! =)

2009-02-13 @ 18:49:45
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0