fredag den 2 jan- 2009

Fredag idag, man blir helt snurrig på dagarna! Jobbade igår, inventering, men vi var så snabba,det tog bara 3 timmar!

Nyår var trevligt, och lungt, lite för lungt kanske.....men jag skulle ändå jobba o så ju dagen efter. Jag tror detta var första gången som jag fira nyår hemma med mamma, annars brukar jag ju vara hos pappa, för att han fuller år o så ju!

 spelade spel, jag o stina vann!!!
jag o stina

 Spela kort oxå!



Många raketer i knislinge blev det, synd om glenn bara, han hatar nyårs raketer!!!

Idag hade jag inte tänkt göra någonting! Bara till maxi o sätta in pengar på ica kortet o handla mat.
Skulle dock behöva plugga........?! Ska jag göra på måndag!!! Hade jag tänkt mig.

Kanske handboll på söndag med mamma, sverige spelar ju i K-stad! Det  stort det!

Nu ska jag gå o nanna lite till, tills Håkan kommer o drar upp mig!!!

God fortsättning!
Kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0