håkans kamera

Kul man kan ha!!!!
Roliga bilder på mig, men jag får inte ta några på honom!
Snart iväg nu med jessica.
Kram

Kamera:Canon EOS 1000D

Modell nr 1


jag o glenn, Glenn är modell nr 2


Glenns "lilla" Ben


I telefon, så söt jag e....?


Oj, nån svarade i den ena telefonen.....hehe

Scalaren(Scala) är modell nr 3...den enda fisken som var stila länge nog för att ta kort....

Puss haj
Måste ringa o se hur det går för min efteranmäln till religion oxå idag...så jag vet var jag ska ta vägen på måndag ju....o hoppas det ordnar sig med csn pengar oxå, annars går jag till au3 o tar närvaro, så man kan få pengar! Måste lämna studieförsäkran oxå på måndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0