Har bestämt mig nu...

Jag ska bli ljushårig igen!
Tänkte behålla lite av det mörka undertill, och nån slinga lite här o där, sen blondt över

Mamma kommer inte till mig ikväll, Anders e jätte sjuk, förkyld o så....hon vill inte smitta oss...
Men handboll blir det för mig iallafall!!! Spännande.

Ringde csn innan, och det visade sig att jag glömt ansöka om studiemedel....hehe...ooooppppssss
Man tycker att jag efter 3,5 år ska kunna detta nu....haha
men hon i telefonen hjälpte mig, så sen ska jag bara lämna in studieförsäkran oxå när beslutet är igenom.
Så jag får nog pengarna nästa vecka nångång....tur att jag får lite lön från jobbet oxå, annars hade jag inte kunnat gå till frissan, till min Emelie<3
Så räkningarna får jag betala då csn kommer, tur att det e Håkan som sköter det där....jag bara betalar det som han säger...:-) o tur att han betalar så länge

Blir nog ingen träning idag, jag tänkte ut o gå en lite längre runda istället....nu strax!

Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom. Han e verkligen den bästa som finns!!! Han e snäll o söt, o han älskar mig!
Håkan, I love you!
Inte nog med att han alltid finns där för mig, utan han brukar alltid ställa upp för mig oxå. Han är den jag älskar och min bästa vän i livet!
Puss


Blondie

Kommentarer
Postat av: Jesse

Du kommer bli så fin i håret gumman. Massor av bilder på det sen ;) kramen!

2009-01-21 @ 19:00:47
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: MALIN

kollar just nu på handbollen... spännande, nooot. haha dom leder ju så överlägset :P stackars Kuwait ! du e faktiskt säässi i blondt med, så de blir nog braaaa :) hihi puss <3

2009-01-21 @ 19:20:11
Postat av: Isabella

Ja visst är det och värre när det står anonnymt och personen inte ens vågar skriva sitt namn eller visa upp sig för att visa vad man står för! Så jäkla tröttsamt!



Förrestens så är du jättesöt! Tycker du passar lika bra i mörkt som ljust! :)

2009-01-21 @ 20:47:36
URL: http://brunettbella.blogg.se/
Postat av: Jesse

klart jag kan hjälpa dig... har en bra sida som har hjälpt mig jättemkt=) http://www.designadinblogg.se/

Gå in där o testa dig fram ;)

Men kan du inte så kan vi sitta här o leka oss fram till ngt ;) kramen!

2009-01-21 @ 21:54:26
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0