hoppas hoppas hoppas

Ska till studieväg ledaren idag.........inte nog med att man e nervös för tentan, nu e jag jätte orolig över detta med....ahhh
Men det ska nog gå att ordna på nått sätt...!
Klockan e nu 11.28, o jag har redan lagt ihop all tvätt som hängde på strecket, damsugat, tagit med vått på golven, kollat min mail (skickade ett mail till studievägledaren oxå...., men har ej svarat)....druckit kaffe har jag oxå hunnit!
Nu ska jag damma, o diska oxå....sen blir det plugg resten av dagen....Mycket lättare att sätta sig ner o plugga, då jag har städat o så.....för annars bra stör jag mig på det....ser alla dammtussar överallt!

Imorgon blir det oxå plugg....mest på kvällen, för dagen ska jag spendera med jesse i Älmhult, hon ska till en frisör där, sen ska vi en runda till IKEA...Skönt att slappna av lite, o inte bara plugg!
Fast får ju se om det löser sig idag först...annars e det nog lite svårt att slappna av bara så där.....!!!


Ikea älmhult


Högskolans logo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0