Jonnas avskeds fika o fest ikväll med några av de bästa!!!!!!!!

Var på jobbet o hade lite avslutnings fika för Jonna. Att tre år kan gå så fort!!!
Jonna hade sagt fel tid till mig, så jag o Malin var där redan kl 15.00, men hon skulle inte komma dit förrän vid fyra tiden. Så jag Masslin hade lite tid att slå ihjäl....vi gick till skodej, jag köpte strumpbyxor, sen skulle malin kolla stövlar/skor, hitta inga på skodej, så det blev att vi gick till skopunkten oxå. Där hitta hon minsann ett par jätte fina stövlar för 299kr, billigt o bra det!

Ska festa med cacarro, Malin, jessica med flera hemma hos Cilla i stan ikväll!
Ska bli skojigt, blir Banken OCH Grand, inte illa det.
Frida, Anna, Sofie och Chorre + flera ska ju sin lilla examens middag i kväll, tror det blir utgång för dem oxå sen efter det, tänkte träffa dem ute, ha, fast det vet dom inte än!


Jonnas GODA tårta!
   
Saras verk....klantarsle att bänna sönder Vågen....ooops!


Jag o Malin ute o går på Långebro....fin trappa, fint målat det!



Sänder en liten hälsning till Kristina som e hemma i Ungern, hennes mamma har varit mycket dålig en tid nu, och hon avled nu för nån dag sedan.....tänker på KK, kom hem snart! Love you!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur fan lyckades du med att bränna sönder vågen?!! Trist att höra om Kristinas mamma...

2009-01-10 @ 23:45:02
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0