klantat mig.....ooops!

kommit hem från jobbet nu....vilken j-vla kväll.......ehhh
Det började med att Gunilla skojade med mig då jag skulle äta, hon pillade med min mat o skoja lite o så.
Jag är inte sen att ge igen, tänkte att jag skulle ställa om alla grejer, så att inget låg på sin plats när hon skulle komma imorgon bitti, hehe.....Så när jag höll på som mest att "möblera om", så tänkte jag att jag skulle rengöra lite mer nogrannt där vi har vågen o kaffebryggaren, där såg inte fagert ut med mos klickar lite här o var....Så jag börja städa där, jag tog bort grejerna så jag kunde komma åt, satte dom borta vid spisen, vågen, som är en liten köksvåg, satte jag på spisen vid en av plattorna. efter ett tag tyckte jag det lukta bränd plast.....OOOOPPPPSSSS, då hade plattan av någon jävla konstig anledning satt på sig själv och hela vågen smälte.......till en hel sörja blev det.

Hela plattan var full med smält plast (och just den plattan används dagligen till dagens, det är sås plattan), och vågen är nu ett minne blott.....
Ringde Håkan som fick komma dit med vår köksvåg som vi har hemma, så dom kan använda den imorgon, bara låna den så länge....får köpa en ny imorgon på clas ohlson eller nåt...dom kan väl inte vara såååå dyra???!
Håkan hjälpte till att få plattan ren igen oxå, INTE det lättaste...


Inte nog med det, blev så skraj sen när vi skulle låsa o gå hem ( håkan gick innan, vid typ 22.40 och vi slutade vid 23.00) jag o milli körde vår vanliga rutin, och då jag är utanför så ser jag en vit Volvo komma o parkera på vår parkering, precis utanför dörren, där vi går ut. Så jag fick ringa till Milli o säga att hon inte fick gå ut, då det verkade misstänksamt att dom stannade just där....jag kollade dom och plötsligt öppnad den som sitter vid ratten dörren.....(Jag tänkte, shit nu e det kört IGEN)....men han gick inte ut ur bilen, utan bara slängde en fimpe. Sen efter en liten stund körde dom.....jag fick kolla vart dom tog vägen, men dom försvann sen, så allt var lungt igen....Men rädda blev vi!!! Man kan ju undra vad dom gjorde där....?!


Det var min kväll det.....nu ska jag ha lite te för att värma mig, sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0