Min Dag

Vaknade väldigt sent!...klockan 11.00!
Ajdå
Men imorse vid 07.30 vaknade jag oxå, av att det borrade som f-n i väggen.....och inte skulle det sluta heller, jag som var astrött! Det hjälpte inte med öronproppar heller....så jag gick upp och hämtade håkans hörlurar....Yes, inte ett ljud som gick igenom dom! Så kunde jag sova vidare...men hörde inte väckarklockan dock...hehe, därav att jag sov till 11.00.

Skolan började inte förrän 13.00, så det var lugnt. Körde inom jobbet en runda, haha, blev att jag blev sen till skolan ändå....

Klockan 16.00, till Emelie för att fixa frissan....Det blev riktigt bra!!!!!! Happy
Tog ganska lång tid dock, ca 3 timmar....så jag missade lite av handbollen....fy f-n säger jag bara för danska domare!!!!!! men Sverige vann iallafall!

imorgon blir det träning!!!!! Och sola, och kanske en runda hem till mams!

Kram

  
Före                                        


efter


typ inget smink o jätte trött....men kommer andra bilder senare<3

Kommentarer
Postat av: Malin

håret blev såååå himla fint ! :):) avundsjuk som fan e jag nu..... ! grrrr ;) hihi pusssosånt

2009-01-27 @ 22:39:11
Postat av: Lena

Jaaaaa vad fint det blev!! Du passar jättebra i den färgen =)

2009-01-27 @ 22:51:15
Postat av: Jesse

Så fin du blev gumman=) hoppas att allt är bra! kramen!

2009-01-28 @ 00:23:49
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser likadan ut som du alltid gjort.....

2009-01-28 @ 10:25:15
Postat av: Linda

Du blev jätte fin gumman! Hoppas allt e bra med dig! Kram

2009-01-29 @ 08:42:51
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: emmy

gud vad fina foton, önskar att man kunde se ut så utan smink ! puss

2009-01-31 @ 11:51:51
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0