Smal, skinny, petite...gone!!!

Hur bra mår man egentligen då man kollar andras bloggar...och då menar jag de "kändas" Bloggar.....Så smala o söta allihop! Jag hatar mig själv ibland, varför varför varför ska allt vara litet litet litet.....VARFÖR är man sötare då???
Mår folk bra av att ge mulliga elaka kommentarer????? Vad finner de för lycka i det??? Grrrrrrrrr

Hade jag fått önska mig något....så hade det nog inte varit att få bli smal......utan att istället tycka om mig själv som det jag är!!!! Mullig eller ej, bara man mår bra och har sin hälsa....så man ska må bra psykiskt o fysiskt!!!!


Så e det!


Mullig, men inte stolt.....!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sara du har helt rätt. Det spelar INGEN roll hur man ser ut!! Huvudsaken är att man är nöjd med sig själv. Och jag tror vi alla har något att jobba på vad det gäller den biten.

2009-01-09 @ 14:53:25
URL: http://kylie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Sara. Ja det är synd att du inte läser med oss.. Men vi har fått gå några kurser tillsammans iaf! Vi får vara med och fira din examen sen:)Känns konstigt att vara klar nu, tiden kommer gå så fort..så snart tar du också examen!!! Kramis!!

2009-01-09 @ 16:31:05
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0