tjoooho!!!

Japp, det har ordnat sig!!!! So Happy!
Jag har varit på skolan nu o fixat det, så jag e antagen till sista delen, c kursen i Religion!!!! Via efteranmälan,,

nu ska det bara fixa sig med CSN oxå.....när ska man egentligen lämna studieförsäkran....brukar man inte göra det nu när terminen har börjat?????? Otroligt, jag har gått på högskolan i 3, 5 år o kan fortfarande inte hur det fungerar....ehhhh
När kommer pengarna????? Jag e helt fattig just nu!

Puzz o sånt

Till jesse: Nu är det inte såååå länge kvar till J kommer hem, håll ut!!! <3 <3 <3 <3
Till Linda: Tro på livet, du har så mycket att ge, det vet du! och jag håller tummarna för bilen!
Till Anna, Frida, Sofie Chorre o Em: GRATTIS till er examen! O lycka till,

Till Anna, frida, Chornelia, Carro, Malin J, jessica N, Emelie, Maria, Lena och Linda- TjejFEST hos mig den 31 januari, Klockan ca 18.30!!!! hoppas ni kommer, KRAM

Vill någon mer komma??? Bara till att höra av sig- till mig!

Anna+ Chornelia
Sofie

Jessica N o Malin J

Cacarro!
Lena
Fritts
Maria o Emelie
Linda

Vissa bilder blev små.....vet inte varför....hämtade dem från facebook....kanske därför!

Puzz o sånt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vad snygg jag är på den bilden, hahah... Skönt att det löste sig med kurserna!! Idag har jag haft min fösta dag på jobbet, det har gått bra men det känns lite konstigt... Kramis!!

2009-01-19 @ 19:27:31
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahaha! Kunde inte hittat nån värre bild på mig! Hahahahaha! 31 januari... Ska kolla om jag e ledig.... Hoppas hoppas, hade varit kul. Tack för alla fina ord! Det värmer massor! Tack!! <3<3 Du.... Jag röstar på blont hår. ;)

Puss o kram

2009-01-19 @ 20:12:14
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fest va kul! Jag kommer:) Kram

2009-01-19 @ 22:20:38
Postat av: Jesse

Mindre än en vecka kvar.. Men fruktansvärt jobbigt... kommer säkert bli försenat me så han kommer säkert inte hem förrän på måndagen lr ngt! hehe! Men bara till o bita ihop! har ju hela livet framför sig sen ;) Kramen på dig=)

2009-01-19 @ 22:26:43
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: jessy

va kul:)

2009-01-19 @ 22:27:35
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Lena

Sara! Va bra det ordnade sig!! Det visse jag väl, allt löser sig i slutändan. =) Låter jättetrevligt med tjejfest, eventuellt ska jag till Malmö då men om kassan tryter såkommer jag gärna. Hör av mig i vilket fall. =) Kram!

2009-01-19 @ 23:30:32
Postat av: Malin

Tack för inbjudan, I'll be there :) !

2009-01-20 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0