tjugekull o mys

jag o håkan gick en runda på tjugekull häromdagen. Mysigt att vara ute o gå ibland. Gillar inte kylan dock.
efter det gjorde vi mat tillsammans, håkan gjorde pannkakor, som vi sedan fyllde med räkfylning, så det blev typ crepes, Smarrigt! Håkan kan han!


idag har jag pluggat, lite....sen varit i stan en runda med CaCarro, vi tog en fika.
Snart jobba lite oxå, jobba nu ikväll18.30-23.00. Har inte jobbat på en vecka....så det e väl dax nu!!! Fast blir inte mycket extra jobb i januari, måste fokusera på skolan nu...Och Au3 som smyger sig på......grrrr

Puzz o hej


jag på tjugekull

så gullig han e!!!!

Till mig!!!


fika på stan idag-myssssss

Chai latte, mumsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0