vad händer Nu då???

Är jätte ledsen just nu. allt har bara blivit fel...vet inte vad som händer nu....

Det är tänkt att jag ska läsa en kurs som heter Au3 nu till våren, jag börjar på måndag den 19 jan....o sen hade jag tänkt lägga in geografin innan julen och sista terminen läsa religion...
Religion går bara att läsa på vårterminen, det visste jag därför har jag valt att lägga den sist....
MEN, nu fick jag veta att geografin bara går att läsa å vårterminen oxå...
VAD HÄNDER NU?
Med hela min utbildning????? Examen???? Planerna på bebis 2010......ahhhh, allt går åt helvete....
Har bokat en tid hos studievägledaren imorgon 15.45...hoppas han kan hjälpa mig. Vad ska jag annars göra...
hoppa av är inget alternativ!!!!!
Kan ju inte ta ett halvårs uppehåll, sen läsa, sen ett halvårs uppehåll till.....NEJ, det sabbar hela mitt liv då...och jag får antagligen bo på gatan, för hur ska kunna få pengar....jag kan inte jobba ett halvår, plugga, jobba plugga.....det går liksom inte!!!!
Jag som bara vill vara färdig nu....jag vill ha hus o Bebis med snart ju!

FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!

HJÄLP!

Och att detta ska komma mitt i pluggandet! Skit oxå....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nä fan vad synd. Stackare... Det bästa hade varit om du läst geografi nu, sen au3 till hösten och sist religion. Men förstår att det är problem iom att du inte sökt det till våren. Hör med Syo om du möjligvis kan ändra? Fan vad jobbigt, det rör till riktigt ju.. Hur har de andra det? i vilken ordning? Hoppas det löser sig!! Kram

2009-01-13 @ 16:51:24
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Jesse

Stackare.. Inge kul när allt bara blir fel. Man planerar ju ändå livet en hel del. Hoppas att allt löser sig till det bästa gumman... Kramen!

2009-01-13 @ 22:44:23
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: Malin

chilla könet sis, de lööööser saj, de gör de alltid :D och på gatan får du ICKE bo. kastar håkan ut dig så får du bo hos mig ;) hihi pusssosånt<3

2009-01-14 @ 01:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0