Jobbet kallar

Nu var det slut på 2,5 veckors semester=(

börjar jobba imorgon igen, och fyra veckor framåt...
Sen ledig en vecka till, då är det uppsats seminarie på skolan, så jag får lägga på ett kål nu så jag blir
färdig med min uppsats oxå, den ska in vecka 33.
Så det blir jobb, varvat med uppsats i  2-3 vekors tid
Med andra ord, nu är mitt sommarlov slut

Idag har jag tvättat och städat, och fixat en massa i köket
Håkan och Ulrika ryde upp i förråden, både på vinden och i källaren, massa skräp och skit man samlar på sig egentligen. Men nu är allt undan, skönt det!

Jag och Håkan tog en tur till Göteborg, tis-ons
Blev en runda på Liseberg (jätte mycket folk, så vi köpte bara ett kupongshäfte och åkte balder, bergbanan och en snurrkarusell), där var 60 min kö till balder....
Sen på kvällen så åkte vi till hotellet och badade bubbelpool och bastade<3
Dagen efter blev det en jätte fin hotell frukost, sen en shoppingrunda i nordstan (GinaTricot<3) sen universum i 4 timmar. mycket att se, har aldrig varit där innan, det var kul!

Bröllopet i Lund är avklarat, det var ett fint bröllop. Jättegod mat och trevligt sällskap!

Ha det så bra tills vi hörs igen!

Göteborg:

Scandic hotell i Mölndal


Sara fuglesang

Universeum

In i dimman, på universeum

Bröllop:



Brudparet: Robert o Ämma




Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch vilken kö till Balder. mkt bättre när vi var där och de fick vänta på folk som ville åka! hihih :)Hoppas allt e bra med dig annars och att du haft en skön semester!

2009-07-23 @ 20:03:38
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin bild på dig o Håkan!

2009-07-23 @ 22:43:53
URL: http://festismarie.blogspot.com
Postat av: Miss Liii

Åååh vad fina ni va på brölloppet! :)

2009-07-27 @ 12:06:59
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0