sommar O sol



Kalas kalas kalas
Hela tiden känns det som


Hade kalas för Malin i Fredags med hela släkten, det var kul, var inne å hoppade på Grannens studsmatta,
I love it
På Lördagen var det dax för möhippa för emma som ska gifta sig...Det blev afrodans i axeltorp, haha det var super kul det!
Och efter det blev det Tivolirock, The sounds var lätt bäst, super bra spelning!
I måndes var det Kalas igen för lillasyster Hanna som blev 19år, jätte god mat blev det, grillade kotletter vitlökssås och klyftpotatis,  mumisgt!

Tisdag-Onsdag
var vi och paddlade i Immeln, men vad jobbigt det var att paddla kan jag säga! Trodde jag skulle dö vid ett par tillfällen...
Men det var ganska mysigt, vi stannade vid en ö och övernattade där, Vi gjorde upp egen eld och grillade korv.
Sov i tält, på liggunderlag...mindre smärtfritt!
Det var första och sista gången jag sov på ett liggunderlag....Stenhårt ju!
Vaknade mitt i natten och undrade vad det var som hade hänt med min rygg, kändes som om någon slagit mig...efter en stund, då jag skulle lägga mig ner igen förstod jag att det var liggunderlaget som var boven i detta drama!
Vi fiskade oxå i Immeln sjön, men fick ingen fisk....

Idag ska jag o Håkan in till stan, vi ska se om vi kan hitta något fint till honom att ha på sig till bröllopet på Lördag i Lund, kostym kanske....
- Håkan säger att han egentligen inte vill köpa kostym, de jävlarna krymper ju=)

Ieftermiddag blir det att vi åker till stugan och sover där tills imorgon, och sen är det kalas igen för Petra och Alex i Åsum...

Ha det så fint=)

Afrodans

Vår kanot i Immeln

Gjort upp Eld, o jag sitter med veckorevyn...

Solnedgången

(datumet stämmer ej)
Jag hann även med att träffa min Linda lite, vi passade lilla söta Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0