Blåsigt värre


Det var ju f-n vad det blåser ute idag!!!
Var ute med Nogger precis, stacakrs lilla hund, han höll ju på att blåsa bort, haha

- Här är det lilla yrvädret (Nogger), med Malin

Ja, jag kom precis i tid till skolan idag...Hade ju snöat inatt, var f-n kom den snön ifrån kan man undra!
Hade inte räknat med att jag var tvungen att skrapa rutor oxå, men jag hann precis.
Alla mina klasskompisar såg smått förvånade ut då jag kom intrampande 08.59...(Vi börjar 09.00) hehe, det hör ju inte till vanligheterna!
Kan nog stolt kalla mig Tidsoptimist (jag som inte är nån optimist i vanliga fall)!!!

Fick lite info till tentan idag, vet ni vad?
Vi får ha ett hjälpmedel med oss till tentan- en A4 sida med anteckningar, både på framsidan och baksidan!
Det har jag aldrig varit med om att man får ha, läraren förklarade att det inte var det viktigaste med årtal o sånt, utan att kunna föra en vettig och djup diskussion är det som är mest väsentligt till denna tentamen...
Vet ni hur smått jag kan skriva?
Minimalt smått ska jag säga er:-)
Så denna nyhet lättade lite på mitt humör denna vecka, jippi, känns jätte bra detta ju!
Även om det skulle bli så att jag inte klarar tentan, så är inte omtentan förän den 17 april, och vi börjar ju ingen ny kurs nu efter denna, utan vi har uppsats skrivande, och det känns oxå underbart. Så då kommer jag att ha tid till omtentan oxå...
Fast det är klart, jag kommer ge allt nu till denna tenta på fredag, hade varit sååå skönt att fixa den nu!!!
Känns lite som att fuska ju, att få ha lite anteckningar med..haha, känns gött

Glömde såklart att ta med bestick till skolan, så jag kunde ej äta min mat där (jo, det hade gått att lösa, genom att gå till kafeterian o fixa bestick...) Men det var ändå ingen som kände för att stanna kvar o plugga...så då kunde jag lika gärna åka hem då lektionen var slut.

Ikväll väntar MYCKET plugg för min del (fast att vi får ha ETT anteckningspapper, är det mycket man ska kunna utantill oxå)
Klart att jag o Håkan ska ha lite mys oxå med varma mackor o filmen Bolt, det hinns med iallafall!
Imorgon ska jag på möte på skolan, mötet är kl.12.30 och handlar om min nästa termin, som heter AU 3(allmäna utbildningsområdet, termin tre) Det kommer väl mest att handla om uppsats skrivandet som ska göras där oxå, och med vem man ska skriva, o sen ligger där 5 veckors praktik oxå, det ska faktiskt bli kul!

Så imorgon förmiddag blir det Plugg, sen Mötet, sen hem till Linda vid fyra tiden!

Vet ni vad jag gjorde igår?- jag hämtade hem skräckfilmen Critters, när vi var hemma hos J i Lördes så såg jag att han hade hela boxen, med alla filmerna...WOW liksom, det är Kult med dessa filmer, de gjordes på 80 talet. Jag kommer ihåg att Jag smög upp då jag var runt 5-6 år o smygtittade i dörröppningen på filmen då min mamma o min moster satt o kollade på den första filmen, Critters 1, o sen dess är dom mina favoriter...

Kolla...detta är hemma hos J, boxen ligger överst...



Oj, vad jag skrivit mycket idag....om ingenting egentligen, mest babbel....

Jaja, så kan det gå!

Puzz o kram
Bjuder på några fler bilder sen i lördes:
   
OBS: Fel datum på dessa bilder oxå...vet inte vad det är fel på kameran...hmmm,
får nog kolla inställningarna på den verkar det som

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken vilken snygg blogg du har, du får visa mej :P hehe. Hade varit jätte kul om ni kom upp hit. Ska snart iväg o träna men vi får ju höras o snacka om de! Ha det fint ! kram

2009-03-24 @ 16:20:50
Postat av: jjessy

tack saraa :)

2009-03-24 @ 18:56:05
URL: http://jjessy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0