Det tar emot....

Varför tar det emot så att gå till skolan????
Vill inte dit!
Tråkigt!
Har tappat min motivation.....jag sitter just nu o ska egentligen köra till skolan för jag börjar om 8 min....så jag blir ändå sen igen!
Fan!
Gillar verkligen inte mina klasskompisar heller, en del av dom får man sån huvudvärk av, o de har absolut ingen respekt för andra!
Egentligen är det bara EN person som förstör för oss andra!!!! Nämner inga namn....Men hon har gjort så alla andra är på typ dåligt humör när man e där....

Går ju bara i skolan tisdagar och torsdagar, klockan 9-12......så vad f-n klagar jag över.....det e ju inte många timmar det handlar om.....men det tar emot likförbannat!!!

Nu, så har jag bestämt mig....får väl åka dit o se om det ger nåt....efter det ska jag träna lite smått, mest jogga på bandet...sen hem en runda sen till L

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0