Drygt att börja..

Vet egentligen inte vart man ska börja....(uppsatsen)
Har iallafall satt upp en tidsplan...typ.

Håller på att tvätta just nu, sen ska jag till jobbet en runda o hälsa på..
Ikväll blir det desperata hemmafruarna igen, kl 21.00...och mer present pyssel....det är kul det!!


Carro la in lite bilder på Facebook från min tjejfest...här är några av dem:

  
Poserar...                              Anna Dansar...

Hmmmm...jag kommer inte ihåg att någon tog kort på oss på balkongen...?
Kul verkar vi ha iallafall!!!!


Vet ni vad jag har gått och gjort???
Jag har införskaffat löshår....kommer i veckan, visar bild då:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte minnas dessa balkongbilder, men vi såg ut att ha jävligt roligt på bilderna iaf. Hahahaha!!

Nu vill jag gärna ha lite uppdatering tack!

UPPDATERING!!!! Hahaha! Kliar i min bloggberoende nerv vet du! ;)

Pöss

2009-04-02 @ 11:36:01
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0