Från Ystad till Haparanda

Vanlig tråkig Måndag....Vad ska man hitta på.....?
I förmiddags då jag var inne på nätet o läste bloggar o surfade lite, råkade jag hitta "Från Ystad till Haparanda"
Gert Fylking och Robban Aschberg är ute o går, från Ystad till Haparanda!!!!
De går för att stödja prostatacancers forskning!
Och idag gick dom från Åhus till Nymölla....
Jag ringde Malin, o vi begav oss ut på jakt efter gubbarna, o ge en slant till dom....
Sagt o gjort!
Vi körde till Åhus, skaffade oss en karta, o sen vidare mot Nymölla....hittade inte dom på vägen!
Väl framme i Nymölla, Hittade vi dom!!!!!
Det var kul!
Gert är sååå trevligt! Han bjöd in mig Malin o Linn till deras hotelrum ikväll....Hahaha, de bor på Grand hotel i natt i K-Stad


Så stiliga!!!! :-)

Trötta efter dagens vandring

Hur långt har vi gått idag Robban?


Jag o Gert Fylking!!

Linn Och Malin med Gert Fylking

Jag Malin och Linn gav varsin slant till prostatacancer foskningen...och de skrev upp våra namn på ett papper...får väl se om man blir nämd nånstans sen!

Vilken rolig Måndag det blev.....!

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, fan va ballt Sara...ska ni till hotellet i kväll? ;)

2009-03-09 @ 17:25:37
Postat av: Linda

hahaha,fan vad kul! Ett minne för livet!

2009-03-09 @ 17:48:02
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0