Just another manic Monday

Tvätta idag 12-17, så hinner nog med ett par maskiner..

Mår inget vidare idag, mår illa och har ont i huvudet....o jag som hade tänkt träna idag!
Men det får bli i veckan i stället.
Glasrutan i balkongdörren gick i sönder igår....jag skulle bara stänga dörren, o rörde knappt rutan, men rätt som de va så sa det bara klirrrrr, o hela rutan sprack, o glasskärvor föll till marken.....hoppsan då....Håkan ska fixa ...
Tror de blev så sen i lördes...massa öppnande o stängade, med dörren, som varit ving o sned länge nu, Glaset pallade inte för trycket!



Nu ska jag ner o lägga i ett par maskiner tvätt.....
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

ooooopsss....det där såg ju inte så värsta fint ut. Hoppas inte det var jag som var alldeles för full och ramlade in i den, nej det hade jag ju kommit ihåg....eller??... hehhe. Tack för en mkt trevliga festen förresten, hade döööökul!!!!PUSS

2009-03-10 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0