På promenad genom stan...

Nu ikväll har jag och Malin varit o gått lite, blev att vi gick i 40 min!
Det var mysigt!
Var ju hemma hos Linda innan idag oxå...var där vid 13.00 tiden och inte hemma där i från förrän vid halv fem!
Känns inte som man e där så länge....Pratar en massa o så ju.
Gjorde Kyckling soppan till middag ikväll, den var super god!
Håkan tyckte den smaka lite som korvstroganoff, utan korv..?
Haha, men det var god iallfall, och så hade vi varsin bulle till.
Nu ska jag kolla på desperata husfruar sen igår....dock på engelska o utan text...ehh, ja det får gå, fattar nog lite av handlingen kanske, annars får jag se om jag hinner se reprisen på söndag istället!
Jag o Malin ska ju på spa behandling på söndag, o sen på eftermiddagen ska jag o min andra lillasyster Hanna, ut och övningsköra!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0