Shopping!!!

Helt vanligt återfall...
Kunde inte hejda mig idag...skulle in till stan o köpa present till Sven, 80år...Blev två rutiga skjortor med kort ärm
till honom!
Sen det blev lite mer shopping än så....
Köpte en svart munktröja till mig själv, inne på dressman, det var köp tre betala för två, i hela butiken...köpte ju ändå skjortorna till Sven, så fick ju munktröjan på köpet!!!!
Köpte detta oxå:

Nya gå ut skor...Skor 199:- på din sko...Lagom klack till mig!


Och nya vår/sommar skor...Oxå 199.-


Halvlånga mörkgröna linnebyxor...hel mysiga till sommaren!!
De kostade 249.-


Vårklänning, som jag ska ha nu på Lördag på 80års festen...
Visst e den söt! och kostade bara 149.-


Kunde inte motstå denna skönhet...passar till klänningen, lagom lite o söt väska!
Kostade 179.-

Ok, I love skor och Väskor..så e det bara!'
Fast jag kom ganska billigt undan!!!

Dagen med stort D närmar sig...Och då syftar jag på Sluta röka dagen!!!
Den 6 april!!!
Känns så bra...trappar ner hela tiden nu...igår rökte jag 5 cigg, och idag än så länge 4...
Tenta imorgon, så det blir nog ett par till....
Har INTE pluggat mycket
Piggade upp mig med shopping istället.

Nu ska jag börja skriva på mitt anteckningspapper o läsa mina andra anteckningar tills imorgon...
Efter Tentan ska jag hem till Mamma en runda, sen till Stina, lovade att köra henne till stan vid 15.30 tiden ( och att lämna hennes filmer som jag lånade då jag var sjuk)...
Sen hem o duscha, för att senare åka hem till Emelie och mysa!!!

Puss Haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefina skor, nummer två och klänningen var med superfin =). Roligt när man lyckas med sådana köp. Ungefär som med mitt Bon Jovi-linne ;o).

Kram!

2009-03-27 @ 07:27:16
URL: http://kylie.blogg.se/
Postat av: Linda

Så fina kläder!

=) Du kommer vara vackrast på festen!

2009-03-27 @ 11:19:12
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Jesse

Många fina köp=) Kul o hitta grejor till bra priser! Vi får ta en fika snart snäckan! Nu är man ju stadsbo=) ;) kramen!

2009-03-29 @ 21:09:15
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0