Skam jag som ger mig

Sen till skolan igen...varenda muskel i kroppen stretar emot nåt fruktansvärt!!!!
Sitter och dricker smoothie just nu och gör kaffe som jag ska ha med mig till skolan...ja, jag hinner ju dit en liten runda!!!
Men jag kan inte komma upp ur sängen på morgonen...kanske e det för att jag inte kommer i säng i tid kvällen innan...?
Jag var ändå såååå trött igår kväll, men började kolla på teve som vanligt....sen bara försvann tiden och klockan var 01.30...Nej, jag gillar inte detta med att ha teve i sovrummet!!!
Snart ska jag köra till skolan, sen hem o lägga mig i soffan med täcket o vila lite med en bra film...sen ikväll blir det väl till att börja plugga lite. Tenta på fredag ju

Så här ser min vecka ut:
Skolan måndag o Tisdag, samt plugga
Onsdag:Tvätta och kanske till L
Torsdag:plugga
Fredag:TENTA samt städa
Lördag:80 års kalas i Breanäs, fin trerätters middag o Grejer!
På lördag är det även earth hour! Glöm ej
Då ska vi släcka ner en timme, allt som har med elektricitet att göra, mellan 20.30-21.30
Blir spännande om man e på fest då...hmmm

Inte nån så värst spännande vecka direkt!!!

Kanske börja träna lite med så smått nu
Och jag får inte glömma att ringa till min vårdcentral...måste röntga lungorna o göra tester ju:-(

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar till 16 på onsdag, men du e välkommen efter det om du vill naturligtvis. =) Puss

2009-03-23 @ 13:33:35
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0