Smoothie och öronvärk

Hemkommen från skolan nu...gjorde ett försök till att plugga...gick sådär!
Jobbiga engelska böcker...
Sitter just nu vid datan och har gjort mig en smoothie, Mums!
Gjord på frusna jordgubbar, banan, apelsin och lätt naturell yoghurt, körde det i mixern en stund, blev super gott




Fick ont i örat igår igen....samma onda som då jag hade öroninflammation, fast lite mindre ont nu! Kan det vara öroninflammation IGEN?
Hoppas inte, kanske e nåt annat, sover ju ofta med öronproppar och kör nog lite för ofta med tops...det e inte bra det!

Ska iallafall till jourläkarcentralen kl.16.30 och kolla upp vad det e..hoppas jag inte får en dos pencillin till...ska ju ha tjejfesten på lördag!

Efter det blir det nog hem till mams en runda....känner mig lite mamig denna vecka...haha, får man göra det fast man e vuxen?

Längtar tills fredag med fredagsmys med håkan o så ska det låta....<3

puzz haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0