Solsken?

Var blev solen av??? Hela helgen var det sol och fint...och idag då? Bara mulligt o regn, man kan ju undra om det e för att jag e ledig idag....grrrr

Idag har jag varit hemma hos mamma en runda, tränat och städat. Har även varit inom skolan för att betala min kåravgift...lite sent, men jag slapp betala förseningsavgift:-)
snart ska vi hem till Ulrika o käka mat!

Blivit tillfrågad om att vara hundvakt från ons-sön....får se hur Håkan ställer sig till det....jag jobbar ju oxå, och  går i skolan ett par timmar.....men bara hon kan vara hemma själv i ett par timmar så ska det nog gå.....och sen fest här hemma på lördag med jue....hmmmm, kanske det inte går ändå...får se hur det blir!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Det har löst sig gumman. Men tack ändå för ni försökte pussla ihopa det=) kramen

2009-03-04 @ 00:05:26
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0