TjejFest

Vad kul vi hade!!!!
Kanske mitt fel att ett par personer inte kom med ända ut....inte så smart av mig att ställa fram snapsbordet sååå tidigt kanske....hehe
Men kvällen blev lyckad iallafall, Grand sen, Fan oxå att jag tog dom högklackade skorna...kan ju inte dansa i dem....och så glömde jag ta mina örondroppar på hela dagen...så jag fick ont i örat oxå....så jag begav mig hemåt vid 01.40....Det e inte mycket de KLENA tål....haha
Träffade Håkan o hans syster Ulrika ute, och grannen Toni, De var oxå på Grand! När jag ville hem, hittade jag upp Håkan o sa att jag skulle hem......Håkan han sa: Men jag vill inte hem än! Jag bara, nej du behöver inte åka hem, det e jag som ska hem.....Haha, precis som om man satt ihop med varandra!

Tack för en trevlig kväll!!!!
<3 <3 <3





















Kramizzar på er alla!!!
Nu blir snart kebab med Håkan!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahh jag som också ville vara med. Får göra en favorit i repris sen..:) Men nu är jag färdigflyttad. skönt! Kram!

2009-03-08 @ 20:18:21
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0