Uppsats börjande o present pyssel


Nu om en stund ska jag o Malin iväg o Träna lite...jag känner inte alls för det, men jag måste
börja idag..(hittar inte mitt tränings linne...har säkert lagt det på ett speciellt ställe så jag ej skulle göra av med det..)

sen ska jag tvätta, 12-17, och börja på min uppsats, samt pyssla med en present...kan inte skriva mer än så då jag
vet att hon läser här ;-)
Senare blir det till att laga middag..


Imorgon (onsdag):
vid tre tiden ska jag träffa Linda på Öb, vi ska handla lite! sen hem till henne o dricka kaffe o planera det som är kvar...
så vi inte glömt nåt ju...
Torsdag ska jag till skolan o träffa Nina, som är så snäll o lånar ut sina böcker med anteckningar
till mig nu till omtentan, ska träffa henne vid 9.30, sen ska jag till biblan o kolla lite gamla uppsatser..
sen ska jag in till stan o hämta en sak.....()
sen på kvällen blir det jobb, 16.30.22.00...
På fredag ska jag snacka med syo konsulenten på högskolan vid 11.00...
Efter kl 15.00 blir det förberedelser i tollarp för hela slanten, Linda fyller år på fredagen oxå...
Och FESTEN på lördagen....

Det var lite om min vecka!!!

Nu ska jag snart köra, känner ju inte för att träna idag, men det ska jag....sen blir det ju bastu o bubbelpool oxå...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0