Våfflor o skräckfilmer

Nej, nu får det nog vara bra med skräckfilmer på ett taga.....Kollade ju lite Critters igår..
Och när jag kom hem från Tollarp igår, hade parkerat bilen, och skulle gå upp i lägenheten..så ser jag något som  
Ligger på marken en bit bort....Jag kunde svära på att det var en hårboll med röda ögon och köttätande tänder (precis som critters har!!)
Hjärtat slog på högvarv så rädd jag var......O jag tänkte att jag kan omöjligt sova om jag inte får reda på vad det är...helt plötsligt tyckte jag att den rörde sig...
Kanske var det bara en Katt...så jag tänkte att jag måste gå fram och se vad det är, (stampade ljudligt för att skrämma den...) När jag kom fram så såg jag vad det var...
En Macdonalds Påse....!
Vilken lättnad....puh!

Blir man livrädd för en påse som rör sig av en vindpust, kanske man ska sluta att kolla på skräckfilmer
Inte bra för mitt psyke!

Var Hemma hos L igår o käkade våfflor...det var mumsigt, fast man blir så otroligt mätt av dem..jag åt två!
Hade med mig special grädde till Minna, Laktosfri...men det skulle inte hon smaka! Haha, nya grejer kan vara farliga.
Hon var lite ledsen då jag kom....för deras ena katt kanske ska avlivas....vad jag än sa, så verkade det som att det bara blev värre, hon bara grät ännu mer.....
Vad göra???
Jag tänkte att jag ville få henne på andra tankar....Så vi satte igång att göra våfflor, hon fick hjälpa till att göra smet, och vispa grädden...Sen ville vi göra neger- bullar (eller Muhammed-bullar...som vi så fint kallade der, ja, jag o Linda...Minna ville kalla det Elisabeth bullar.....!)
Hon verka tycka det var roligt, för sen var hon inte så ledsen mer....


Våfflor på G


Här ska det krängas....Gött



N kom oxå en runda...ville ha massage på ryggen.....(Thailänskan) Linda hoppade upp på ryggen:



Åkte hem ganska sent...som vanligt...hehe
Tiden går ju fort då man har skoj!

Idag ska jag in till stan nu en runda, tänkte hälsa på Emelie på jobbet, och se om jag kan hitta nåt fint att
ha på mig på Lördag...
Sen väntar Plugg resten av dagen....:-(

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0