Jag är tacksam för..

Har en downperiod just nu, då allt e skit, jag hinner inte med nånting, o har inte råd med nåt
Ska försöka köra en liten egen terapi till mig själv.

5 saker som jag är tacksam för i mitt Liv

.. Jag har snart en utbildning, som jag klarat på egen hand


.. Jag har en pojkvän som älskar mig och som jag kan vaknar upp med varje morgon


.. Jag har ett extra jobb som gör att jag kan spara lite pengar


.. Jag är tacksam för att jag inte har någon allvarlig sjukdom, och att mina nära o kära mår bra


.. Jag är Glad över att jag har en familj som kan ställa upp om det behövs, både med pengar o hjälp med annat



Utmanar er:
Fundera ikväll på fem saker som ni är tacksamma  över i livet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0