Massage o Valpar

Idag har jag varit på Massage, 50 min rygg och nacke
Oj säger jag bara, det var det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Har dock ganska ont just nu i ryggen, har aldrig fått massage innan ju. Men hon sa att det skulle gå över
ska dit igen den 19 maj, längtar redan.

Efter massagen var jag på maxi, det var mycket dumt gjort av mig.
Handla aldrig på maxi en fredag eftermiddag, massa folk. Tog jätte lång tid.
Senare på eftermiddagen hämtade mamma upp mig och Malin, vi körde till Viskalys, det är en kennel.
Uppfödare av pyreneér.
Vi kelade mest med valparna!









Världens Sötaste Valpar, som små björnar:-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jesse

naw så söta! Helene i byn har me hund därifrån! Var Mel därifrån me lr?? Ska mamsen ha en liten valp där hemma oxå? ;)

2009-05-14 @ 14:29:10
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0