Nu är det bra

Blir en paus i bloggandet
Känner att det ger inte mig något just nu
Har för mycket annat att tänka på, och pussla ihop

Jag skriver mest om, bla bla bla....ska ut o leva lite nu istället,:-)

Vi får se när bloggen återkommer...fast de 15 personer som läser den går det nog ingen nöd på!!!
Fast oj, nu kollade jag på min statistik...44 st, hahaha,
Det är så fort det händer nåt, hehe klockrent!
synd att ingen kan lägga i en trevlig kommentar istället, hade varit roligare...

Puss och kram på ett tag

Kommentarer
Postat av: Miss Li

Mig går det nöd på minsann!!

2009-05-19 @ 13:09:26
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Josefine

men lilla gumman!! Hur skall jag då kunna hålla koll på dig?? Då får du ta och skicka ett mess varje dag i stället så jag vet! E de oki! O du.. godis påsen väntar!! Kjamen

2009-05-19 @ 22:26:57
URL: http://mywerner.blogspot.com
Postat av: Lena

Mig kommer det också gå nöd på!

2009-05-20 @ 10:56:09
Postat av: Lena

De va skönt o höra. =) Hur går det med uppsatsen? Med jobbet är det fan alltså.. Anna har fått praktik o kan inte jobba mina måndagar juli-augusti. O GG hade sagt till henne att prata med mig. Vad ska jag göra liksom? Så vet ej hur det blir, känns inte så kul just nu. Kram!!

2009-05-20 @ 15:19:03
Postat av: Miss Liiinda

Men aaaaaaaaaa!!!! Sara blogg abstinens...... ;)

2009-05-22 @ 19:35:30
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0