Övningskörning o Sånt

Malin o Mamma har lånat min lilla älskling att övningsköra i...
Var är om min lilla Bettan, hon är allt jag har<3
Hon är min Pärla min lilla Saab

Har varit en runda hemma hos Stina idag, hjälpte henne att skriva lite brev, gick ganska bra tror jag, jag var
ganska så nöjd iallafall.
Du får ändra lite sen om du behöver ju, Stina
Sen hjälpte Stina mig att sy mina byxor och Minnas Klänning, Tack, tack

Efter det blev det hem till Tollarp, haha, skriver hem till tollarp nu...Nej, men skämt o sido, hem till Linda i Tollarp.
Tror kläderna kommer passa Minna perfekt, att det fanns sådana finesser i jeanskjolar visste jag ej! Gummiband så man kunde dra åt den om den blir förstor...där ser man.
Linnena till Linda passade oxå, lite slappe Linnen nu Till Sommaren jue, Och till och med Jackan passade, Shit vad grym jag e :-)

Ikväll har jag jobbat igen. Lilla Lena har gått o blivit sjuk. Inte kul.
Men har man risk vecka så är det bara till att rycka in ju. Nej, men det fanns säkert andra som oxå hade kunnat jobba,  men girig som man är så jobbade jag såklart.
Sen missar jag ju min dag på Torsdag..
Skulle egentligen ha jobbat Lenas Måndag nästa vecka, då hon ska jobba för mig på Torsdag, men då Lena nu e sjuk, vill hon inte missa fler timmar, så hon vill ju jobba sin Måndag nästa vecka, då hon missade idag..
Det e helt ok!

På torsdag ska vi kolla på hus...
Återkommer med fler detaljer sedan, vill inte hoppas på för mycket.

Har beställt tid till Massage snart, har så fruktansvärt ont i ryggen, vaknar jätte tidigt, då det gör för ont i ryggen att ligga kvar...Kanske får träna ryggen lite oxå och se om det blir bättre. Ska ju träffa Malin imorgon, hon har gått massage kurs i skolan, ska se till att hon får massera mig lite, nu när hon får låna bil o allt.
Plugga i Knislinge imorgon, under tiden ska mamma o Malin övningsköra.

Tingeling


KnasLinda o LasseMan

Kommentarer
Postat av: Miss Li

Allt va så superfint o Minna älskade sina kläder. =) En kräsen Minna o kräsen Linda o en Sara som kunde göra bägge mer än nöjda! TUSEN TACK!

Lägger upp bilder på mina fina kläder på min blogg ikväll. =) För er som vill se! Hehe...

Tänkte titta inom till dig nästa vecka. Kolla en dag jag e ledig o så...

Love u!

Pöss

2009-05-05 @ 11:27:15
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Jesse

nämen kolla på hus=) vad kul! vart då ngn stans?? Ha det underbart snäckan! kramen!

2009-05-07 @ 13:06:44
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0