Solskens Dagar

Sitter just nu och kollar på filmen SEVEN, som handlar om de 7 dödssynderna, det är faktiskt ganska bra, man ska inte underskatta lite äldre filmer...
Jag kom att tänka på att jag bara kan komma på 4 av de 7, girighet, avund, lättja o frosseri
läste på nätet nu att de andra tre är Högmod, vrede och vällust

Jag älskar det underbara vädret som är nu, eller ja, från och till. Men iallafall, kul att få vara utomhus:-)
Igår packade jag picknick ryggsäcken o jag o Håkan begav oss ut med bilen, till vårt lilla mys ställe uppe i breanäs
Där fick Glenn bada, o sen tände vi eld på engångsgrillen o grillade lite gott kött, till det hade jag gjort pastasallad.
Jätte mysigt hade vi, sen hade vi te och mörk choklad med oss som vi fikade på lite senare

För nån dag sedan så åkte jag, mamma, malin o Anders till Åhus o käkade lite glass på bryggan,
det är så härligt att kunna njuta av solen igen!

Fotograferingen i Malmö gick jätte bra. Blev ganska nöjd med mina foto, men köpte bara tre
Mamma, Rita o Stina var inne hos en fotograf och jag o Milena hos en annan. Kan ju konstatera att den andra
fotografen som de fick var bättre! Men poseringar o sånt
Jaja, det vet jag till nästa gång, då ska jag ha en kvinnlig fotograf, de känns som att de vet mer om hållningen, o att inte fläsket ska hänga utanför liksom....

GG ville att jag skulle komma inom en dag o snacka lite om det som hänt, när jag hade lugnat ner mig
lite...ja, får väl göra det, kan ju komma lite tidigare dit innan jag ska jobba på torsdag!

Idag väntar lite sortering av kläder som jag ska hänga in i garderoben, o sen laga mat och efter det hem till
miss Liiii o dricka kaffe, och bara snacka skit, precis som vanligt! Hahaha

Hoppas ni andra får en bra dag, nu ska jag återvända till min film


Veckan som gått i bilder:

Denna fina bil fick jag köra häromdagen, ojoj, vilket ös i den motorn!

Malin på G att övningsköra i min lilla Bettan


Min Fina lilla söta Bettan

Glass i Åhus

Lilla söta Höggravida Josse kom och hälsade på mig o Malin i helgen på Jobbet<3


Modell för en dag i Malmö, på tolfte vån!

Före plåtningen, och sminket....

Efter....

Kommentarer
Postat av: Moster

Du är söt som alltid.

2009-05-27 @ 17:21:04
Postat av: Anonym

Du är söt som alltid. Moster

2009-05-27 @ 17:22:43
Postat av: Josefine

Aaa min fina sara! Saknade ditt bloggande! Sluta aldrig med det! Leka lite snart? Godispåsen väntar fortf.. stor kjam

2009-05-27 @ 20:39:24
URL: http://mywerner.blogspot.com
Postat av: Jesse

så söt du är=) Vi får allt snart ta o fika lite tycker jag=) Ha det underbart snäckan=) kramen!

2009-05-27 @ 22:54:28
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: milli

aaa vad fin du är på bilden,,,, vill inte lägga näsa i blöt men berätta gärna hur det gick med GG,,, kram

2009-05-27 @ 23:41:28
Postat av: Lena

Åh va FIN bild på dig gumman!!! Verkligen!!! Oh va kul att Josse kom o hälsade på, vad söt hon är i sin mage. =) Det var väl i början av Juni hon skulle ha? Kram!

2009-05-28 @ 09:34:17
URL: http://kylie.blogg.se/
Postat av: Miss Lii

Du e vackrast Sara! <3

Jag e ledig onsdag o torsdag.... Leka då? Saknar ju dig!

Å nu till allvaret!!!

UPPDATERA!!!!!!!

=)=) Love you my friend! Always!

2009-06-01 @ 21:38:31
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0