Sommarjobbs schema

Fick det i helgen
Ser bra ut detta!
jobbar v 24, 25, 26, 27 sen har jag semester v, 28 och 29, sen jobbar jag igen
v 30, 31, 32, 33 och v 34. och skolan börjar sen v 36
Blir ju lite pengar av detta iallafall.
Jobbar lite blandat, dag och kvällar+ att jag e ledig lite dagar inemellan
Bäst av allt är att jag är ledig i midsommar, jippi!
Har fixat så att jag e ledig den 12 juni, då lillasyster Hanna tar studenten, stora tjejen nu.
Även fixat så jag e ledig den 5 juli, då vi ska på diggilo i Ovesholm (fick biljetter i födelsedags present)
Så glad man är över att ha ett sommarjobb! Och glad över att det ät på grillen oxå=)


Imorgon ska jag hem till Moster, hjälpa henne att söka jobb, och skriva persoligt brev, sen efter det ska jag hem till miss Liii och lilla miss Miii, lämna över lite kläder o snacka lite o sånt!





Puss haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket bra schema du verkar ha fått. =) Är oxå ledig midsommar, skönt. Du är duktig med ciggen med, litet återfall men ingen katastrof. Du är STRONG!

Kram

2009-05-03 @ 22:52:34
Postat av: Jenny

Varför får du inte betalt om du skulle stanna för att det behövs en till??? Det är väl bättre än att kunderna får gå för de får vänta för länge? Eller?

Knas ju....=/. Kämpa på med rökningen, du fixar det!

2009-05-04 @ 10:59:29
Postat av: Miss Li

Jag vill oxå på Diggeloo =( avundsjuk

2009-05-05 @ 11:24:38
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0