Just another manic sunday


Trött idag, fast det var en lugn kväll igår...Men jag har sååå svårt för morgonar....I really don´t like them..


Söndag, mitt förslag om att åka till Väla röstades ner ganska snabbt av både Håkan o Petra....
Kanske lika bra det, då jag inte har några pengar!

Petra har bott hos oss i en vecka nu, det är slut mellan henne o Alex, hon är ledsen och ville inte sova i deras lägenhet, och alex flyttade hem till sin pappa. Jag kan förstå att man inte vill sova/bo i sin lägenhet, speciellt då de skaffade den tillsammans, det är ju liksom deras place, och allt där skulle ju påminna om honom...Föressten så var det Alex som gjorde slut...

Men Petra är inte till något besvär alls, hon sköter sitt och för det mesta så äter vi tillsammans. Dessutom har vi ju fått lilla Rix på köpet oxå, han e en fin o go hund, så det gör inte heller nåt.


Jag har tagit nöffnöff sprutan oxå, det kändes lite, och i armen dagen efter.


Blev ju yr och mådde illa oxå, men jag vet inte om det har att göra med att gick in i dörr karmen på natten....Tror nästan det var det som orsakade mitt illamående och skallevärken, Håkans pappa sa att jag nog fått en lätt hjärnskakning..ajdå!


Jag skulle behöva ett jobb nu! Någon som kan hjälpa mig med hur man bäst går till väga? Förutom ams och så....


Puss Haj




"Vem fan vill bo i det här j-vla landet, med regn o piss o mög 360 dagar
 om året, och kallt som en j-vla isbjörns
 r-vhål" - JOHAN GLANS
Ja, jo ungefär så känns det idag, denna söndag...

Kommentarer
Postat av: Lena

Hur har det gått med väst-ärmen o allt det där?? Kraaam!

2009-11-15 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0