Storm nr2



Jaha, att jag inte lärt mig att inte vara ute i stormväder!!!


Då det var Gudrun satt jag fast mellan 2 träd på väg till Österslöv, och fick sova hos bekanta i Arkelstorp

Igår var jag på väg hem från färlöv, och krockar med ett träd som fallit ner över hela vägbanan...
Jag mår bra, skadade mig inte, fast ambulansen kom ändå, tydligen rutin på det där att kolla så man e ok.
Brandkåren fick oxå komma och lyfta bort trädet från vägen
Och polisen kom och skulle ha uppgifter om vad som hänt, och så fick jag blåsa i alkoholmetern, men jag hade såklart ej druckit, rutin det där oxå då det händer olyckor!

Håkan o Petra kom och stöttade mig och körde mig hem...

Det som var ganska roligt var att min bil fortfarande gick att köra med, så håkan körde den till bromshuset, och ska fixa rutan till mig.

Men vad tråkit det är att vara utan bil...har åkt buss idag. Gillar det inte!
Får låna bil av snälla Anders sålänge!!
<3<3<3<3<3

Min bil just nu:



Tur att jag satt på den andra sidan!!!!




Hos mormor för ett par veckor sedan:




Imorgon ska jag på Möte och på lunch med Marie

KRAM 


Kommentarer
Postat av: Lena

Min lilla Sara, vilken otur du har!! Men tur i oturen ändå ju!!! Verkligen tur du klarade dig!! Kraaaam!

2009-11-20 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0